TimeMaker תוכנה לניהול משימות - ניהול פרוייקטים
ניהול משימות ופרוייקטים
072-2423333
חפש

אנו שונים

היום בשוק יש לנו מספר ישומי דואר אלקטרוני כדוגמת אאוטלוק   ו- Gmail.

 

כל הישומים יכולים, באופן בסיסי, לבצע פעולות כדוגמת: "השב", "העבר" ו"שלח".

  

אבל אף אחת מתוכנות האימיילים בשוק לא מתמזגת עם תוכנות אחרות שעוזרות לך לנהל את העסק בפועל כדוגמת:

  • בניית תוכניות ותכנון פרוייקטים המשולבים בתוך הפעילות היומיומית.
  • דף אחד ויחיד של נראות על כל צרכי התפוקה היומיומיים של אדם.(אנו קוראים לזה המטריקס).
  • איזון עבודת העובדים: הדבר מונע עומס יתר או עבודה תחת עומס יתר עקב כל ההוראות שניתנו.
  • סטטיסטיקה נאספת באופן אוטומאטי.
  • נק"ל (CRM) ניהול קשרי לקוחות-  מערכת מעקב של לקוחות קיימים  ולקוחות פוטנציאליים.
  • זרימות של עבודה.
  • דוחות.
  • רשימת מטלות יומית.
  • לוח שנה ומנהל אנשי קשר

ועוד כמה דברים אחרים...

 

הגאווה שלנו ◄

 

שתף שתף עם החברים בפייסבוק את 'אנו שונים שתף עם החברים בטוויטר את 'אנו שונים